dimecres, 6 de maig del 2015

Pròxima parada Itàlia!

Avui ens endinsarem en una de les ciutats amb més d'història i bellesa d'aquest planeta: 
Florència

Florència, té una gran quantitat de llocs increïbles que has de visitar, com per exemple en són:
  • Ponte Vecchio
  • La escultura de David de Miguel Àngel
  • Piazza del Duomo
  • Catedral de Florència (amb la 3 cúpula més gran del món)
  • Campanile de Giotto
  • Battistero di San Giovanni
Jo estat en totes aquestes obres mestres i us asseguro que quedareu tant fascinats com jo em vaig quedar! Així que ja sabeu si us agrada l'art Florència és una de les vostres millors opcions!
Com sempre us ficaré alguna oferta que he trobat per a que us sigui més fàcil i barat viatjar:

Tarifa de primera classe:

He pensat que podria marxar de Barcelona el dia 1 d'agost per arribar a l'aeroport de Florència des de on tornareu el dia 9 cap a Barcelona. Els hotels que us he trobat estan a 60 Km de l'aeroport ja que aquest està una mica lluny.

Segons els comentaris us podriau allotjareu a l'hotel de 5 estrelles Helvetia & Bristol amb Internet i esmorzar inclòs: 1578€ per pers. ( té molt bones qualificacions! )

Tarifa low-cost:

L'horari de l'avió serà el mateix que el de abans.

En aquest cas us dic per experiencia que "qualitat-preu" aquest hotel és molt bó aixi que us podriau allotjar a l'hotel Nord Florence de 4 estrelles: 453€ per persona




1 comentari:

  1. Hola senyor Marc Molina, estic interessat en fer un viatge i veig que el teu blog tracta aquests temes. M'agradaria que em diguessis com anar a Karagandy en Kayak, en Kayak o en tricicle, és igual. Espero la teva resposta. Gràcies. By: Pauet.

    ResponElimina